Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


The Internet You Need The Internet You Need

Rated 5 / 5 stars

omg

reminds me of old Ren and Stimpy skits lol


People find this review helpful!

Incident:001A Incident:001A

Rated 5 / 5 stars

Fur da Lulz

Definitely one of the best Madness Day flashes I'd seen.
It would even have fit in the story had you have used Madness 5 Hank rather than 7, even though 7 Hank looks beast.



Hunt of the Shoopacabra Hunt of the Shoopacabra

Rated 5 / 5 stars

OMGZ

I honestly did not expect a DAD joke at the end there, that was awesome. Nice way to make fun of the people that pay too much attention to the posters on the walls lol.

KAMEHAMEHA


Recent Game Reviews


Portal of Madness Portal of Madness

Rated 5 / 5 stars

Lawl

Its 8 Bit Madness XD


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


HW - But Now You Say HW - But Now You Say

Rated 4.5 / 5 stars

very Joker-esque

nice track



Too Filthy For You (Dubst Too Filthy For You (Dubst

Rated 5 / 5 stars

Fuckin' Scary

Thought a bomb was gonna blow out of my stereo 2 minutes in, lol. The laughter scares the shit out of me, man!

Great intros and breaks, really progresses the song great. Sounds like a song you would hear if you just walked into a real life version of Saw or something, horror movie soundtrackish, you know what I mean, right?

Variationwise with the wobble, just a couple tone changes and speed variations could differentiate it perfect. OMFG BIG WURDZ, DAWG

Overall, great tune. 5/5 :D


People find this review helpful!
Jimbobsthebest responds:

Thanks for the review man,

Yeah I pretty much love to write dark music. I 'm pleased you thought it was pretty scary, it means I must be doing something right.

I also know exactly what you mean about the wobble bass, although I tried several times to vary it (more wobble/pitch change etc) but it really didn't work.

Anyway thanks for listening and reviewing, I really appreciate it when people who know what their talking about leave comments.

Cheers, James


North Shore (dubstep) North Shore (dubstep)

Rated 5 / 5 stars

Woah

Either I was trippin mad hard on this weed, or what, but I swear I heard this tune played on Dubstep fm today.

Chilled tune bruv, ez


People find this review helpful!
Sythec responds:

Haha! Awesome!

I submitted it to one of the Dj's about 5 months ago.

Awesome.